you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 July 2011

tired of feeling bad

da lame ta update blog, been bz lately plus bnyak hal yg da jadi. k jap g na kua jap gn shaz. na g balai polis n na tarik balik report yg aku buat tuh. hurmm aku rase bia laa, bia je dlu. dy pun cam da ok sket. so aku rase na tarik balik laa, i dun think he gonna hurt me so tape laaa. tark jelaa.

awne cuti aku tdo setengah mampos da, penat sgt now aku da ok sket laa kot, keje njoy gak la even pressure :( aku mcm na mti keje 11 jam kat c2, sumpah weyh penat nye ta hengattt! lagi penat bile accident 4 ary lepas tuh jadi, bayang kan tiap2 mlm aku tdo kul4 lebey je. cian fifi jugak ta memasal kete dy kemek!

aku thu die sslhkan aku tp sblm dy na slhkan aku dy neok dlu dri dy asal aku cmni! slme ni dy wat aku, aku diamkan aje. dy ade mse utk aku? tade ah siaa, klu aku na kua gn mmbe2 aku sume dy sebuk na cntrol, aku ni da 19 ahh sehh ta kan sume time aku ne ta ley na kua gn kwn2, sedih sehh.

bile aku da confess sume kat dy baru na nyesal? baru na serbe slh n rase nyesal utk sume. sori laa, da terlambat na buat sume tuh, we just never gonna be like before. lepas ape yg dy da ugut aku sume, aku ta kan  pnah lupe ! sgala ape yg dy ckp tuh la, aku akan ingt slama2nya.

mmg aku takot, aku takot pegi n balik keje. mase kat tmpt keje aku pun aku takot. aku ta rase safe lgsg taw. sbb tuh aku sampai g wat police repot, tp fifi tataw. dy cakap tayah tp aku rase mase tuh paling slmt klu aku wat report polis. huhu!

da laa, sume da jadik n aku pun na tarik balik report tuh just hoping dat aster this aku aman sikit laa, even he keep texting n calling me. aku rimas la. like seriusly. dy yg wat aku jadi takot gn dy. im not ready, im not ready to meet him ! aku maapkan sume silap dy pd aku dlu atau skrg, but aku ta akan lupe ape yg dy da ckp n ugut aku. aku bukan pmpn murah siaa! ;'(

No comments:

Post a Comment